Гарантійні умови та політика повернення
Кожен товар, представлений на нашому сайті, має гарантійний термін, вказаний у супровідній документації або на упаковці. Гарантійні умови встановлюються виробником даної продукції.
Умови повернення та обміну:
Поверненню чи обміну підлягає тільки товар, який зберіг свій початковий стан: не використовувався, має належний товарний вигляд, усі пломби, ярлики та не втратив споживчих властивостей.
Товар можна повернути протягом 14 днів із моменту покупки (цей день не враховується), якщо інші терміни не обумовлені окремо продавцем.
Для оформлення повернення необхідно мати документ, що підтверджує вашу покупку (фіскальний чек або накладну).
Порядок повернення коштів:
- Гроші за повернутий товар надаються в день здійснення повернення (розірвання договору).
- У разі ускладнень, повернення коштів відбувається протягом 7 робочих днів після отримання товару та письмової заяви від покупця.
Додаткові умови:
Якщо товар повертається без явних дефектів або причин, пов’язаних із його якістю, витрати на транспортування беруться на себе покупцем.
У разі, коли доставка товару до покупця була оплачена продавцем, її вартість також має відшкодувати покупець при поверненні.
Гарантійне обслуговування:
Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені несправності чи дефекти товару, ви можете звернутися до нас для розгляду питання про ремонт, заміну або повернення.
Обов’язково надайте:
- Товар із виявленими дефектами;
- Оригінал гарантійного талона;
- Документ, що підтверджує факт покупки.
Ми завжди готові вам допомогти!
Якщо у вас виникли запитання щодо умов повернення чи обслуговування, звертайтеся до нашої служби підтримки за номером:
???? +38 (098) 633-95-55
